domena

Ako vybrať správnu doménu?

Správny názov Vašej domény je veľmi dôležitý. Notorické www.VasaFirma.sk je možno zaužívaná nutnosť, ale pri nej to vôbec nemusí skončiť. Poskytnite svojim potenciálnym klientom ľahko zapamätateľnú adresu, ktorá už svojím názvom rieši ich problémy. Viete aká je správna doména pre Váš web? Nie, nie je to www.Na­zovFirmy.sk. Prečo? Pretože názov Vašej firmy zákazníci nepoznajú! Ľudia…



ľudia z reklamky

Vlastný zamestnanec alebo agentúra?

Prečo je dobré riešenie platiť agentúru? Pri ponuke od reklamnej agentúry môžete namietať, že vy reklamu v takom rozsahu nepotrebujete, nemôžete si dovoliť ďalšie náklady a radšej zamestnáte jedného človeka navyše, ktorý to zabezpečí. Je tento postup správny? 1. Každá úspešná značka musí komunikovať so svetom, o tom je moderný marketing a reklama 2. Reklama…



keywords

Umenie kľúčových slov

Ako na to? Pripravte si zoznam správnych kľúčových slov. Využite pri tom nástroj na tvorbu kľúčových slov od google: https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal Spravte špionáž u konkurencie. Zobrazte si ich web a pravým tlačítkom myši zvoľte „zobraziť zdrojový kód“. V kóde nájdite „keywords“ Pri tvorbe webu, musí byť technické riešenie optimálne pre vyhľadávače. Musí umožňovať konfiguráciu kľúčových slov zvlášť pre každú…



seo to do

SEO: TO DO LIST alebo na nič nezabudnite

SEO TO DO LIST   Vytvoriť účty vo vyhľadávačoch Google účet: https://www.google.com/accounts/NewAccount Yahoo účet: http://www.yahoo.com/r/m7 Windows Live ID: https://signup.live.com/   Nastaviť sledovanie návštevnosti Google Analytics Modul Alexa.com účet Nastavenie meta tagov Modul na vyčistenie kódu Nastavenie stránky 404 Kontrola kódu stránky: http://validator.w3.org/ Kontrola linkov stránky: http://validator.w3.org/checklink XML Mapa stránky Klasická mapa stránky Vloženie do Webmaster…



nakupy

Pri online nákupoch je dôležitá cena. A ešte ďalších minimálne 20 vecí?

Podrobné informácie o produkte pre odborníkov aj amatérov. Kvalitné fotky v dostatočnom rozlíšení, z viacerých strán a vo väčšom počte. Profesionálny vzhľad e-shopu, prehľadná štruktúra a jeho obsah. Dostatočný výber produktov, farebné variácie a veľkosti. Reálne rozmery produktov v bežne používanom merítku. Dostupnosť produktov skladom, okamžitá informácia o dostupnosti. Pohoda pri nakupovaní, všetky informácie jasné a zreteľné. Príjemné vystupovanie operátora…



vylet (8)

Obraz vytvára príbeh značky a dokáže blafovať

Fotografia od svojho vzniku prešla niekoľkými zásadnými zmenami, ktoré sa prejavujú na celkovom výraze reklám v rôznych obdobiach ich vzniku. Od jednoduchých figuratívnych fotografií, cez umelecké, reportážne až po dnešné moderné spôsoby zobrazovania „umelej reality“. Obraz vytvára príbeh značky. A dokáže blafovať. Dokonale vyretušované modelky s upravenými telesnými proporciami sa na nás denne pozerajú z billboardov,…



Adwords

Platená reklama na internete – ÁNO alebo NIE?

Banery – berte, ak sú zadarmo. Nekupujte. (Neplatí pre veľké značky budujúce ToM) Katalógy – berte, ak sú zadarmo. Nekupujte v žiadnom prípade. PPC Reklama (Google, Etarget) PPC reklama. To je to, čo potrebujete. Férový systém zameraný na cieľovú skupinu s jasnou definíciou toho, čo potrebuje. Hlavné výhody Pay Per Click reklamy sú: Neplatíte za zobrazenie reklamy…



photographer

Tvorcovia fotografie – kto je kto?

Nedajte sa pomýliť, nechceme spochybniť amatérsku fotografiu, ale definovať tú profesionálnu Priblížiť tieto rozdiely nám pomôžu definície jednotlivých tvorcov. Amatér Rodinné obrázky nemusia spĺňať žiadne normy, nemajú predpísané žiadne pravidlá. Sú to predovšetkým rodinné spomienky, ktoré sú pre zhotoviteľa veľmi hodnotné. Ide najmä o zachytávanie rôznych momentov v živote človeka – dovolenky, výlety, sviatky či rôzne momentky….



klavesnica

Tworba webu bez kódu?

Adobe zverejnil nový nástroj na tvorbu webových stránok s kódovým označením Muse. Bez nutnosti písania kódu poskytuje najnovšie technológie pre tvorbu moderných webov. Grafické rozhranie podobné viacerým Adobe aplikáciám umožňuje tvorbu sieťových infraštruktúr, vkladanie html kódu, používanie jQuery šablón, náhľady v prehliadači, exportovanie do html a uploadovanie na server (spolupracuje aj s Adobe Business Catalyst).

Svojím návrhom sa podobá na Adobe Dreamweaver, ale vôbec neposkytuje prepínanie medzi grafickým a písacím módom. Snaží sa čo najviac zjednodušiť a urýchliť tvorbu webov pre dizajnérov a ľudí, ktorí už poznajú prácu s Adobe produktami ako Fireworks, InDesign, atď. Písať kód je možné jedine cez funkciu vkladania html, ktorý ale nie je ani formátovaný ani syntakticky vyfarbovaný ani nič. Cez Muse sa dá priamo komunikovať s Adobe Photoshop a neskôr to pôjde určite aj s Adobe Edge.

Podobné softvérové produkty už v minulosti zaznamenali veľký úspech, ktorý ale (s výnimkou Dreamweaveru) rapídne klesal. Vývoj Microsoft FrontPage skončil v roku 2003, Adobe GoLive v roku 2008 a aj Apple už vypustil svoj iWeb z najnovšieho iLife 2011.

Za posledné obdobie Adobe predstavil hneď niekoľko noviniek súvisiacich s webovými riešeniami a HTML5. Sú to Adobe EdgeAdobe Wallaby a Adobe Flash Builder.

zdroj: http://www.macblog.sk/novinky/adobe-muse-tvorba-html5-webstranok-bez-pisania-kodu-5170.html



sociálne siete

Obrázky rozhýbu vašu online komunikáciu

V súčasnom svete nie je času nazvyš a preto je práve vizuál to, čo predáva výrobok.  Fotografia zaujme. Upúta pozornosť . Obraz vytvára príbeh značky, poukazuje na kvalitu, zabezpečuje  exkluzivitu, dáva priestor kreativite a tým všetkým reprezentuje  – stáva sa hlavnou postavou marketingových stratégií. Obrázky vám nie len pritiahnu pozornosť vášho potenciálneho zákazníka, spopularizujú stránku na blogu…