facebook-logo

Toto musíte vedieť o úspešnej komunikácii na facebooku

V nasledujúcich tipoch si popíšeme niekoľko zaujímavých možností, ako úspešne komunikovať na Facebooku. Netreba však zabúdať na to podstatné – obsah, jeho kvalita a relevancia. Nech zvolíme akúkoľvek stratégiu, s nekvalitným obsahom to proste nepôjde. Fanpage musí mať dušu, musí obsahovať kvalitné info, pestrý obrazový materiál a samozrejme pridanú hodnotu, ktorú inde fanúšik nenájde. Preto…



Fotograf a jeho tím

Fotografia – dobrý tím je základ profesionálneho výsledku

Ľudia, ktorí sa podieľajú na fotografických produkciách, sú väčšinou vyštudovaní odborníci alebo sú skrátka šikovní. Spolu tvoria dobrý tím, zohratý a pripravený na všetky situácie. To znamená, že v tomto prípade fotenie nerobí modelka a fotograf, ale celý tím ľudí. Sú to najmä: Manažér Vedúca a riadiaca funkcia, čo sa formálnej stránky týka. Nezasahuje do samotnej produkcie, ale…



webovy obsah

Neoceniteľné tipy pre budovanie úspešného webu

Ujasnite si základné ciele a idey webu. Prečo ľudia na web prichádzajú a čo od neho očakávajú? Stanovte si časový harmonogram a makajte na jeho realizácii. Nebojte sa byť nedokonalí. Dôležité je konečne začať a každá chybička sa dá neskôr opraviť, sme predsa v digitálnom prostredí. Vždy ponúkajte riešenia. Zákazníci na webe hľadajú riešenie svojich…



Aby sa zľavy a katalógy oplatili…

Pri zľavových portáloch, špecializovaných katalógoch a porovnávacích stránkach musíte prejsť na celkom novú stratégiu. Tu totiž nejde o priame zvýšenie predaja. Presnejšie nejde o predaj so ziskom. Ide o získavanie novej vlny fanúšikov a o zvyšovanie povedomia o vašej značke/firme. Iba malé percento takto oslovených Vám prinesie opakovaný zisk a vrátia sa. Čo vám však všetci títo návštevníci dajú, je kontakt na seba. A sú to práve tí návštevníci, ktorých skutočne zaujímajú vaše produkty či služby. Starostlivosťou a hýčkaním takto nadobudnutých potenciálnych klientov časom môžete dosiahnuť nielen vrátenie investovaných peňazí, ale konečne aj zaslúžený zisk.

ZĽAVOVÉ PORTÁLY

Zľavové portály poskytujú zľavy 35 % – 75 %. Pri niektorých službách a produktoch to môže byť suma, ktorá hraničí s Vašou nákupnou, pri tomto druhu propagácie je však zisk druhoradý.

Vďaka svojej obľúbenosti a vysokej návštevnosti získate touto ces­tou množstvo nových fanúšikov a návštevníkov stránky. Môžete využiť kontakty, ktoré vám zanechajú, a ponúknuť im vaše služby, benefity a pridané hodnoty opakovane. Výnimočnou starostlivosťou máte možnosť udržať si ich. Využite tento potenciál na maximum a vymyslite správny spôsob.

HEUREKA A POROVNÁVACIE SYSTÉMY

Heureka.sk je asi najznámejšou slovenskou stránkou porovnávajúcou ceny rôznych produktov. Vďaka tomu a recenziám samotných ku­pujúcich či používateľov daných produktov dokážete rýchlo získať predstavu o kvalite a výhodnosti nákupu. Aj takto sa dajú získať noví návštevníci Vašich stránok, pri dobrých recenziách sa z nich môžu stať dokonca okamžití zákazníci.

UBYTOVACIE PORTÁLY

Najväčší portál zaoberajúci sa ubytovaním na svete, funguje na princípe provízie z každého uskutočneného pobytu v zariadení, kto­rý si zákazník zarezervoval cez ich stránku.

Obrázky, detailné popisy, cenníky, recenzie návštevníkov ubytova­cích zariadení a hlavne množstvo spätných odkazov na Váš web. Aj o tom je Booking.com. Svojou komplexnos­ťou, jednoduchou navigáciou (ako pre návštevníka, tak pre hoteli­éra) a množstvom vychytávok sa právoplatne tento portál zaradil medzi svetovú špičku. Malé regionálne “kópie” nemajú ten správny dosah, umiestnenie v nich sa platiť neoplatí. Ak však chcú za umiestnenie vášho hotela len províziu z reálne uskutočnených ubytovaní, je to férové. Môžete iba získať.



vylet (7)

Každá nie je modelka!

Mnoho dievčat, ktoré poznám, rozmýšľa nad kariérou modelky. Možno aj ty! Preklikala si mnohé webové stránky agentúr, fotografov alebo známych modeliek, nazhromaždila čo najviac informácií a teraz zisťuješ, že by to mohlo byť vážne fajn. Zdá sa ti, že všetko vo svete modelingu beží priam idylicky? Dobre. Mojím cieľom nie je presvedčiť ťa o opaku!…



reklama partner kvalitny dodavatel

Môže si zákazník vybrať drahšiu ponuku, aj keď pozná lacnejšieho dodávateľa? Áno, ak…

Ak o lacnejšom dodávateľovi vie, že je nekvalitný a má negatívne referencie. Ak vás pozná ako spoľahlivého dodávateľa a má s vami dobrú skúsenosť. Ak nie je v cene veľký rozdiel, rozhodne aj dizajn webu, ktorý vyzerá profesionálnejšie. Ak je tovar skladom alebo je termín dodania rýchlejší ako u lacnejšieho dodávateľa. Ak garantujete seriózny záručný aj po záručný servis produktu….



web reklama

5 kategórií webov podľa obsahu

ZÁBAVNÝ WEB S VYSOKOU NÁVŠTEVNOSŤOU Nejedná sa iba o humorné stránky s vtipmi a obrázkami. Kategória zábava zahŕňa celé spektrum stránok – od videowebov, cez stránky s recenziami (hry, automobily, telefóny, IT technika, …), stránky s interaktívnym obsahom, blogy a i. PREZENTAČNÝ WEB AKO NUTNÉ ZLO Oficiálna stránka spoločnosti, pre ktorú je on-line svet nezaujímavý….



copytext copywriter reklama banska bystrica

Text na webe je kráľom informácií. Rozhodne o všetkom.

Príťažlivá grafika zaujme na prvý pohľad. Ale čo druhý – detailnejší pohľad. Text rozhodne o všetkom. Musí jasne definovať problém a navrhnúť riešenie, musí byť krátky, jasný, štylisticky správny a bez gramatických chýb. Začína text vašej stránky „Vitajte na našej stránke“? Vitajte na internete? Hlúposť. Nikoho to nezaujíma, každý chce rýchle riešenie svojho problému. Píšte stručné a jasné…



shutterstock

Prečo je budovanie obrazového kapitálu firmy dôležité?

Obrázky sú väčšinou základom každého reklamného vizuálu. Kúpené z fotobanky, stiahnuté z internetu alebo vyrobené na mieru. Vlastný obrazový kapitál firmy je autentický a dôveryhodný, preto je vlastná produkcia fotiek dôležitá pre efektívnu komunikáciu firmy. Kto si objednáva fotenie? Klient. Napríklad z oblasti módy, majiteľ siete predajní obuvi alebo štýlového módneho domu. Z praxe však vyplýva, že…



zakaznici reklama

Kedy zákazníci na vašom webe nakúpia?

Podľa americkej štúdie si zákazníci nenakúpia hneď pri prvom kontakte, ale: 2% objednávok sa uskutoční pri 1. kontakte 3% objednávok sa uskutoční pri 2. kontakte 5% objednávok sa uskutoční pri 3. kontakte 10% objednávok sa uskutoční pri 4. kontakte 80% objednávok sa uskutoční pri 5. – 12. Kontakte Čo z toho vyplýva? Že potrebujete budovať moderný…