spadavka_demonstracia

Pošlite do tlače správne dáta II. (spadávka)

Čo je to spadávka? Spadávka (ang. bleed) sa najčastejšie využíva pri hárkovej tlači. Je to časť grafiky, ktorá sa po vytlačení oreže a ktorú zákazník nikdy neuvidí. Využíva sa pri grafikách s farebným okrajom, pri ktorých je nutné pripraviť grafiku s presahom (spadávkou) až cez okraj papiera, aby na tomto okraji nezostali biele miesta po orezaní dokumentu. Štandardná veľkosť…



Podklady to tlače

Pošlite do tlače správne dáta I. (tlačové PDF)

Pripraviť správne podklady pre tlač nie je zložité. Stačí poznať len pár “grifov” a už žiadne prerábanie grafiky, žiadne nepríjemné e-maily, rýchlejšia doba dodania a lepší pocit z dobre urobenej práce. V nasledujúcej sérií článkov si vysvetlíme pojmy, ktoré by mal ovládať každý, kto pripravuje materiály do tlače a chce sa vyhnúť zdĺhavej komunikácii a…



gopro hero3plus black

GoPRO Hero 3+ Black Edition – skúsenosti s kúpou, reklamáciou a opravou rozbitej kamery

Tento príbeh sa začal úplne normálne – chcel som robiť „poriadny obraz“ na malú kameru GoPRO. A tak som teda predal 2 kamery HERO2, aby som mohol kúpiť jednu HERO3+. Nie som biker, boarder, skater ani žiadny iný ER. GoPRO používam výhradne na filmárske účely. 1.       Nadšenie z kúpy HERO3+ Black je iná liga Novší model kamery…



aky graficky dizajn chce zákazník

Akú grafiku vyžaduje priemerný Slovák?

Slovenský reklamný priestor je vysoko konkurenčné prostredie a niekedy to chce poriadnu dávku úsilia, aby ste dosiahli spokojnosť a úsmev na tvári svojho zákazníka. Ide o to, že priemerný slovenský zadávateľ reklamy primárne pracuje s myšlienkou, ako dostať “za málo peňazí veľa muziky”. Ako vytĺcť z reklamky alebo tlačiarne čo najviac a platiť, čo najmenej. V poslednej dobe sa dokonca čoraz častejšie…



Letecký pohľad na Banskú Bystricu

Ako (ne)lietať v oblakoch alebo kvalitné vybavenie na 1-krát?

Každý špás niečo stojí, pri našich videách z vtáčej perspektívy to platí osemnásobne. Prečítajte si príbeh “plný drámy” o multikoptére a jej leteckých záberoch. Poučte sa z neho alebo aspoň (správne) inšpirujte Videokoptéra DJI Phantom s GoPRO HERO 3+ Black a Gimbalom 1.       Výber videokoptéry Na výber je množstvo strojov v rôznych cenových kategóriách. My sme chceli…



Stôl so zápisníkom na inšpiráciu

Ako a kde zbierať inšpiráciu?

Zbierať inšpiráciu je tá najjednoduchšia vec. Stačí mať otvorené oči a myslieť pozitívne. Každého inšpiruje niečo iné, môžu to byť veľké projekty, ale aj maličkosti bežného života. Zabudnite na to, že si inšpiráciu zapamätáte. Toto nefunguje. Ak sa neustále rozprávate s ľuďmi, čítate blogy, weby a bavíte sa na sociálnych sieťach alebo chodíte do prírody či na mestské…



Success is simple

Dobrý scenár, úspešná reklama

Dobrá reklama niečo stojí. A to nemyslím len financie, ale aj úsilie vynaložené na jej realizáciu. Mať skvelý nápad nestačí. Myšlienka síce reklamu predáva, ale čo skutočne stojí v pozadí dobrej reklamy? Najčastejšie reklamná agentúra a jej skúsení kreatívni pracovníci.   Úspech Vašej firmy spočíva v piatich bodoch: Správny produkt Správna cena Správny zákazník Správne miesto Správna…



digitalna harkova tlac

Aké výhody má digitálna hárková tlač?

1. Tlač na počkanie Žiadne zložité technologické postupy pri tlači priamo z PDF alebo JPEG, podklady stačí poslať mailom alebo priniesť osobne na USB kľúči. 2. Tlač už od jedného kusa Digitálna tlačiareň s počítačovým RIPom dokáže tlačiť zákazky od 1 kusa alebo personalizovať dokumenty konkrétnymi číslami, menami či EAN kódmi. 3. Brožúra vytlačená do…



VelkoFormatovaTLac

Čo je veľkoformátová reklama?

Veľkoformátová reklama je reklama, ktorá sa inštaluje zvyčajne do vonkajšieho prostredia, no má svoje využitie aj v interiéri. Jej účelom je upútať pozornosť, práve vďaka neprehliadnuteľnému formátu. Veľkoformátová reklama alebo veľkoformát sa zvyčajne tlačí na: pvc banery (plachty, reklama na zábradliach) fóliu (nálepky, polepy) veľkorozmerné plagáty promo zariadenia (promo stolíky, promo steny) Metalické výtlačky ako pridaná…



Brand Building

Čo netreba podceniť pri brand buildingu?

Prípravu. Najdôležitejšia fáza pri efektívnom brand buildingu je spoznávanie. Umožnite firme, ktorá má pre vás vytvoriť napr. jedinečné logo, spoznať vás. Nechajte jej priestor na monitorovanie trhu a priamej konkurencie. Buďte kooperatívni, stanovte si ciele, ktoré má vaša spoločnosť dosiahnuť a spoločne na nich pracujte. Iba tak dokážete vybudovať silnú a konkurencieschopnú značku. Príprava BB v 4 krokoch:…