ľudia z reklamky

Vlastný zamestnanec alebo agentúra?

Prečo je dobré riešenie platiť agentúru?

Pri ponuke od reklamnej agentúry môžete namietať, že vy reklamu v takom rozsahu nepotrebujete, nemôžete si dovoliť ďalšie náklady a radšej zamestnáte jedného človeka navyše, ktorý to zabezpečí. Je tento postup správny?

1. Každá úspešná značka musí komunikovať so svetom, o tom je moderný marketing a reklama

2. Reklama – to nie sú náklady, to je vaša krátkodobá investícia s vysokým výnosom

3. Váš človek nemá skúsenosti, prax a nikdy nedokáže nahradiť dvoch, štyroch alebo desiatich ľudí v agentúre. Navyše váš človek nemá potrebný hardware, software ani ďalšie technické vybavenie za desiatky tisíc eur.

Vlastný človek. V prípade, že nájdete profesionála, ktorý dokáže ihneď napĺňať váš marketingový plán a sám ako jedna osoba dokáže nahradiť marketéra, grafika, kreatívca, kameramana, fotografa, kódera, webmastera, admina a social media experta môžete začať. 

Vaše investície na 2 roky budú približne takéto:

        1. PC hardware = 2500€
        2. Software = 1200€
        3. Foto, video technika = 25000€
        4. Dvojročný plat = 18000€
        5. Školenia = 2000€
        6. Iné náklady napríklad na telefón, internet = 1300€

SPOLU = 50000€

Agentúra. Podľa referencií nájdete agentúru, ktorá vám je sympatická a má profesionálnu robotu. Agentúra je ihneď pripravená pracovať pre vás. Vašemu marketingu sa bude venovať niekoľko ľudí, z ktorých každý je expert vo svojom obore. V prvom rade sa Vám bude venovať obchodník, kreatívci s ktorými si upresníte zadanie, vaše predstavy a špeciálne požiadavky. Nasleduje práca accounta, grafikov, kódera, webmastera, admina a tak ďalej.

Vaše investície na 2 roky budú približne takéto:

        1. Všetko pod jednou strechou = 30000€
        2. Celý marketingový plán je možné na 100% prispôsobiť vášmu rozpočtu

SPOLU = 30000€*
UŠETRIŤ MôŽETE AŽ 20000€. To je cena za super auto alebo 5 luxusných dovoleniek.

* všetky detaily k financovaniu napríklad na 2 roky si môžete pozrieť tu.

Ako prebieha spolupráca pri online marketingu?

V prvom rade sa Vám bude venovať obchodník, s ktorým prejdete agendu. Zoznámite sa s account manažérom, s ktorým budete od tejto chvíle komunikovať všetky požiadavky a pripomienky. Account je váš prostredník pre rýchlu komunikáciu s agentúrou. Komunikuje ďalej s kreatívcami, grafikmi a kódermi.

Títo experti vytvoria pre vás dizajn na mieru. Ten prejde interným pripomienkovaním a dostane sa k Vám. Vy návrh buď odsúhlasíte, alebo pošlete vlastné pripomienky, ktoré grafik zapracuje do dizajnu. Po jeho finálnom schválení sa pripravený dizajn dostane do rúk kódera, ktorý pripraví funkčný web. Je to veľmi dôležitá súčasť budovania webu – kód “na pozadí”, ktorý nie je vidno, ale rozhoduje o všetkom. Experti ho navrhnú tak, aby sa Vaša stránka správne zobrazila všade, všetkým návštevníkom používajúcim všetky bežné prehliadače. Je to kód, ktorý vidia počítače a vyhľadávače, ako napríklad Google. Hlavne pomocou správneho HTML kódu Vám zabezpečia, aby sa Vaše stránky nestratili v oceáne konkurenčných webov.

Admin sa postará o naplnenie webu obsahom a spolu s grafikmi a accountom zabezpečia aktualizácie, akcie, komunikáciu cez spleť sociálnych sietí, registráciu do katalógov a pripravia plán pre pravidelnú starostlivosť. Redakcia bude odteraz pravidelne vytvárať články a copytexty pre váš odborný magazín, ktorým si získate tú správnu cieľovku. Váš web bude reagovať na ročné obdobia, sviatky či firemné udalosti.

A kedže sme v digitálnom prostredí, všetko je merateľné. S accountom môžete kedykoľvek prebrať štatistiky, tepelné mapy a videá nahratých užívateľov, takisto testovať, sledovať a prispôsobovať obsah webu podľa priania vašich potenciálnych zákazníkov.