keywords

Umenie kľúčových slov

Ako na to? Pripravte si zoznam správnych kľúčových slov.

  1. Využite pri tom nástroj na tvorbu kľúčových slov od google: https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal
  2. Spravte špionáž u konkurencie. Zobrazte si ich web a pravým tlačítkom myši zvoľte „zobraziť zdrojový kód“. V kóde nájdite „keywords“

Pri tvorbe webu, musí byť technické riešenie optimálne pre vyhľadávače. Musí umožňovať konfiguráciu kľúčových slov zvlášť pre každú podstránku, pretože každá podstránka má iný obsah. Kľúčové slová danej podstránky musia byť:

  1. V nastavení metadát v zdrojovom kóde webu
  2. V texte webu
  3. V menu
  4. V názve webu (Title)
  5. V popise webu (Description)
  6. V názvoch obrázkov
  7. V doméne
  8. V názve zdrojového súboru a teda URL adrese

Viete, že aj podľa hustoty kľúčových slov hodnotí google náš web? Optimálna hustota je 2-7%. Zmerajte hustotu na vašom webe. Ako?

  1. Na vašom webe stlačte Ctrl+F, vpíšte hľadané slovo a spočítajte výsledok
  2. Skopírujte celý text do wordu, v menu kliknite na Nástroje – Počet slov
  3. Takže teraz viete koľko slov obsahuje text a koľko je v ňom kľúčových slov
  4. Celkovo slov napríklad 100, kľúčových slov napríklad 5, takže 5/100 = 0,05. To je 5%.
  5. Teraz už viete, kde treba ubrať a naopak, kde pridať. Smelo do toho.

Google hodnotí web aj podľa:

  1. Súhra kľúčových slov všade tam, kde je to potrebné, ich prepojenosť
  2. Rýchlosť načitavania webu
  3. Dôležitosť stránok – pagerank
  4. Unikátny obsah

Nepokúšajte sa Google podviesť:

  1. Biely text na bielom pozadí
  2. Text pod obrázkom
  3. Text s nulovou veľkosťou
  4. Doménový spam
  5. Spätné linky na obsahovo rozdielnych weboch
  6. Duplikáty a kópie webu na rôznych doménach