Adwords

Platená reklama na internete – ÁNO alebo NIE?

  1. Banery – berte, ak sú zadarmo. Nekupujte. (Neplatí pre veľké značky budujúce ToM)
  2. Katalógy – berte, ak sú zadarmo. Nekupujte v žiadnom prípade.
  3. PPC Reklama (Google, Etarget)

PPC reklama. To je to, čo potrebujete. Férový systém zameraný na cieľovú skupinu s jasnou definíciou toho, čo potrebuje. Hlavné výhody Pay Per Click reklamy sú:

  1. Neplatíte za zobrazenie reklamy ani cent.
  2. Zaplatíte len za reálny klik na vašu reklamu.
  3. Náklady máte úplne pod kontrolou, viete presne definovať rozpočet reklamy.
  4. Sami určujete kedy a komu sa má reklama zobraziť.
  5. Môžete naraz testovať niekoľko kľúčových slov a vyhodnocovať ich úspešnosť.
  6. Môžete testovať a zlepšovať vaše inzeráty, ktoré vám zarábajú peniaze.

Ako zefektívniť PPC kampaň?

Vytvárajte harmóniu medzi kľúčovými slovami, titulkom, popisom a textom v kampani a na webe. Čím dokonalejšia táto harmónia bude, tým vyššie skóre kvality získame. Výsledkom bude lepšia pozícia vo vyhľadávaní, nižšia cena za kľúčové slovo a nižšia miera odchodov z vašich stránok.

TIPY:

        1. Nepredávajte hneď vaše produkty, spravte kampaň a dávajte niečo zadarmo – napríklad len informácie, ktoré ľudia chcú. Vyžadujte za to od nich akciu – dajú vám svoj e-mail alebo lajknú váš profil na sociálnej sieti. Alebo vymyslite niečo originálne. Mailové adresy aj facebookovský lajk využijete neskôr pri budovaní vzťahu, komunikácii aj pri priamom predaji.
        2. Používajte výzvy.
        3. Medzi produktami propagujte favorita s najlepšou maržou s mnohými výhodami.