Platená reklama na internete – ÁNO alebo NIE?
Posted in Marketing & reklama
- Banery – berte, ak sú zadarmo. Nekupujte. (Neplatí pre veľké značky budujúce ToM)
- Katalógy – berte, ak sú zadarmo. Nekupujte v žiadnom prípade.
- PPC Reklama (Google, Etarget)
PPC reklama. To je to, čo potrebujete. Férový systém zameraný na cieľovú skupinu s jasnou definíciou toho, čo potrebuje. Hlavné výhody Pay Per Click reklamy sú:
- Neplatíte za zobrazenie reklamy ani cent.
- Zaplatíte len za reálny klik na vašu reklamu.
- Náklady máte úplne pod kontrolou, viete presne definovať rozpočet reklamy.
- Sami určujete kedy a komu sa má reklama zobraziť.
- Môžete naraz testovať niekoľko kľúčových slov a vyhodnocovať ich úspešnosť.
- Môžete testovať a zlepšovať vaše inzeráty, ktoré vám zarábajú peniaze.
Ako zefektívniť PPC kampaň?
Vytvárajte harmóniu medzi kľúčovými slovami, titulkom, popisom a textom v kampani a na webe. Čím dokonalejšia táto harmónia bude, tým vyššie skóre kvality získame. Výsledkom bude lepšia pozícia vo vyhľadávaní, nižšia cena za kľúčové slovo a nižšia miera odchodov z vašich stránok.
TIPY:
- Nepredávajte hneď vaše produkty, spravte kampaň a dávajte niečo zadarmo – napríklad len informácie, ktoré ľudia chcú. Vyžadujte za to od nich akciu – dajú vám svoj e-mail alebo lajknú váš profil na sociálnej sieti. Alebo vymyslite niečo originálne. Mailové adresy aj facebookovský lajk využijete neskôr pri budovaní vzťahu, komunikácii aj pri priamom predaji.
- Používajte výzvy.
- Medzi produktami propagujte favorita s najlepšou maržou s mnohými výhodami.