Analýza a reporting

Prečo je dôležitá analýza a reporting webstránky?

Odpoveď je jednoduchá, aby ste zistili:  1. Ako sa správajú vaši návštevníci 2. Odkiaľ prišli a prečo 3. Čo ich zaujíma a čo nie 4. Čo nakupujú, kedy najviac a za koľko Správne zostavený report vám napovie veľa o správaní sa návštevníkov. Využite napr. aplikáciu Google Analytics, ktorá je priamo spojená s vaším webom a doplňte ju…



Baner

Najčastejšie používané materiály pri veľkoformátovej tlači II. (Baner)

Čo je baner? Baner je pevný a ohybný materiál, ktorý pozostáva z kombinácie PVC a textílie. Čím viac textílie, tým vyššia kvalita (lacné čínske materiály jej neobsahujú ani 15%). Niektorí tento materiál nazývajú aj autoplachtou či plachtovinou. Pre väčšiu výdrž je možné okraje zvariť a po nabití očiek po obvode môžete takto zhotovenú reklamu kedykoľvek zbaliť…



Fólia

Najčastejšie používané materiály pri veľkoformátovej tlači I. (Fólia)

Málokto vie, že bežné samolepky sú vlastne potlačené fólie, ktoré je možné po odlepení podkladového papiera nalepiť na vybrané miesto. Existujú v lesklom a matnom prevedení a ich trvácnosť sa počíta od 2 do 10 rokov.  Typy fólií 1. Monomerická fólia je určená na rovné povrchy (dosky, okná, výklady, rovné časti automobilu), jej životnosť sa odhaduje…



Finalizácia - lepenie autofólie

Finalizácia produktu pri veľkoformátovej tlači

1. Laminácia Banery a nálepky musia vydržať viac ako je štandard a po celý čas nesmú stratiť farby. UV laminácia banerov a fólií ochráni výtlačky a predĺži ich životnosť o ďalšie roky.   2. Orez Existujú viaceré druhy rezačiek: extra dlhá na materiály s veľkosťou do 3 metrov metrová rezačka elektrická rezačka na výtlačky malých rozmerov…



Pre koho tvoríme webové texty? Pre ľudí alebo pre vyhľadávače?

Aký text zlepší pozíciu vo vyhľadávačoch?

O tvorení obsahu na webe sa popísalo veľa. Zo všetkých článkov však vyplýva jedno – kvalitný obsah je zárukou úspešnosti webu. Stránky, ktoré sa zapíšu v povedomí vyhľadávačov ako stránky s kvalitným obsahom, t. j. relevantným k hľadanému výrazu, sú vo všeobecnosti hodnotené pozitívne a ak sa nič neočakávané nestane, tak je u nich potenciál získať pri…



príklad responzívneho webu

Responzívny web ako súčasť kvalitnej optimalizácie

Responzívny dizajn webstránky je v dnešnom svete smart technológií nevyhnutnou podmienkou kvalitného webu. Aby webstránka fungovala na PC rovnako ako na mobilných telefónoch a tabletoch rôznych rozmerov, musí byť pre tieto zariadenia optimalizovaná. Čo sa deje na stránke s responzívnym dizajnom, keď zmenšujete alebo zväčšujete okno prehliadača? Pravdepodobne jednotlivé komponenty menia polohu a veľkosť alebo dokonca miznú…



klienti

Zákazník – náš pán?

Veľa sa píše ohľadom kvality práce. Sú zákazníci ochotní si za kvalitnú prácu zaplatiť? Vraj áno. Ale čo, keď odvediete svoju robotu na 100%, očakávate úhradu faktúry a tá nie a nie prísť? Ako zákazníci reagujú na vymáhanie pohľadávky? Zo všetkých našich zákazníckych prieskumov vyplýva, že zákazníci uprednostnia kvalitu pred cenou. Vyžadujú rýchlosť, odbornosť, skvele odvedenú prácu…



maarten-baas-digital-2_sq

2 – 7 sekúnd sa ľudia rozhodujú či zostanú alebo odídu

Skontrolujte váš web! 2 – 7 sekúnd sa ľudia rozhodujú či zostanú alebo odídu. Čo musí stránka zvládnuť do tohto času? Technické riešenie webu musí umožniť zobrazenie stránky najneskôr do 4 sekúnd. Dizajn musí pôsobiť profesionálne. Ústredný motív musí byť stručný a jasný, zrak by mal padnúť na 1 krátku vetu – tá rozhodne. Štruktúra menu…



chyby-na-webe

13 nešťastných chýb na webe

Aké sú najčastejšie chyby, ktorých sa pri tvorbe stránok mnohí dopúšťajú? Skontrolujte si tú vašu pomocou nasledujúcich bodov. 1. Píšete veľa o sebe Jednou z najzásadnejších chýb je, keď firmy píšu v prvom rade o sebe. To ale nikoho nezaujíma – ľudia vždy hľadajú riešenie svojho problému a je im jedno kto ste. Zamerajte obsah na zákazníka….



kasting fotografia kreativna reklama

Modelingový priemysel – kasting

Modelingový priemysel, aj keď je v zákulisí zdrojom najrôznejších historiek, preferuje prirodzený vzhľad. Ale.. Odfarbená blondína s poriadne tmavým telom po dlhých hodinách preležaných pod solárnymi trubicami, umelými prsiami, vulgárnym výrazom tváre so silným make-upom a povolaním striptérky… má taktiež šancu. Ako to celé prebieha? Zúčastnil som sa niekoľko rokov po sebe kastingov na súťaž…