Analýza a reporting

Prečo je dôležitá analýza a reporting webstránky?

Odpoveď je jednoduchá, aby ste zistili: 

1. Ako sa správajú vaši návštevníci
2.
Odkiaľ prišli a prečo
3. Čo ich zaujíma a čo nie
4. Čo nakupujú, kedy najviac a za koľko

Správne zostavený report vám napovie veľa o správaní sa návštevníkov. Využite napr. aplikáciu Google Analytics, ktorá je priamo spojená s vaším webom a doplňte ju napr. aplikáciou “tepelných máp” vyhodnocujúcich frekvencie pohybu priamo na stránke.

Pomocou merania cieľov a eCommerce dokážete presne povedať nielen to, ktorá kampaň vám priniesla koľko ľudí, ale aj to, či sa z nich stali zákazníci a za koľko nakúpili. Vaše marže poznáte, a tak si ľahko spočítate návratnosť vašich rýchlych internetových investícií v priebehu niekoľkých sekúnd.

Čo je možné merať?  

  • vývoj návštevnosti v danom čase
  • počet zobrazených stránok
  • stránky, na ktoré ľudia prichádzajú/odchádzajú
  • čas strávený na webe
  • pomer nových a vracajúcich sa návštevníkov
  • pomer návštev, ktoré zatvoria vaše stránky, len čo ich otvoria
  • geolokácia návštevnosti (štáty, ale aj mestá)
  • používané prehliadače, rozlíšenia obrazovky, operačné systémy
  • odkazujúce stránky
  • kľúčové slová vo vyhľadávačoch
  • sledovanie návštevnosti z internetových kampaní
  • najobľúbenejší obsah stránok
  • meranie cieľov
  • vizualizácia plnenia cieľov