Brand Building

Čo netreba podceniť pri brand buildingu?

Prípravu. Najdôležitejšia fáza pri efektívnom brand buildingu je spoznávanie. Umožnite firme, ktorá má pre vás vytvoriť napr. jedinečné logo, spoznať vás. Nechajte jej priestor na monitorovanie trhu a priamej konkurencie. Buďte kooperatívni, stanovte si ciele, ktoré má vaša spoločnosť dosiahnuť a spoločne na nich pracujte. Iba tak dokážete vybudovať silnú a konkurencieschopnú značku.

Príprava BB v 4 krokoch:

1.      Zoznámenie

Aby mohla vzniknúť efektívna kampaň, je potrebné pochopiť filozofiu firmy, predstavy, ciele a vízie majiteľa. Iba tak je možné navrhnúť marketingovú stratégiu, ktorá sadne presne na mieru.

2.      Prieskum trhu

Viete, čo zákazník skutočne potrebuje? Dokážete im poskytnúť to, čo chcú? Prvý krok k pochopeniu zákazníkov je úprimná odpoveď na tieto otázky.

3.      Analýza konkurencie

Čím sa líšite od desiatok iných poskytovateľov podobných produktov a služieb? V čom ste lepší? A naopak, v čom vás konkurencia predbehla? Vďaka analýze je možné určiť silné a slabé miesta a vytvoriť tak pridanú hodnotu značky.

4.      Ciele kampane

Budujete stabilnú značku alebo vypredávate sklad za najnižšie ceny? Vyberte si typ reklamy, ktorý je pre vás, vaše produkty a vašich zákazníkov vhodný a pracujte na svojich cieľoch.