Dobrý scenár, úspešná reklama
Dobrá reklama niečo stojí. A to nemyslím len financie, ale aj úsilie vynaložené na jej realizáciu. Mať skvelý nápad nestačí. Myšlienka síce reklamu predáva, ale čo skutočne stojí v pozadí dobrej reklamy? Najčastejšie reklamná agentúra a jej skúsení kreatívni pracovníci.
Úspech Vašej firmy spočíva v piatich bodoch:
- Správny produkt
- Správna cena
- Správny zákazník
- Správne miesto
- Správna reklama
Prvé dva body sú Vo vašej réžii, o posledné tri body sa postará agentúra
Reklamná agentúra zhodnotí silné a slabé stránky trhu, zohľadní hrozby a príležitosti, ktoré vznikajú. Preverí Vašu konkurenciu a pripraví kompletný marketingový plán.
Čo všetko je v rukách agentúry?
1. Analýza trhu, konkurencie, Vašej firmy a jej produktov
2. Komunikačná stratégia vzhľadom na cieľovú skupinu
3. Kompletný myšlienkový koncept a dizajn