web reklama

5 kategórií webov podľa obsahu

ZÁBAVNÝ WEB S VYSOKOU NÁVŠTEVNOSŤOU

Nejedná sa iba o humorné stránky s vtipmi a obrázkami. Kategória zábava zahŕňa celé spektrum stránok – od videowebov, cez stránky s recenziami (hry, automobily, telefóny, IT technika, …), stránky s interaktívnym obsahom, blogy a i.

PREZENTAČNÝ WEB AKO NUTNÉ ZLO

Oficiálna stránka spoločnosti, pre ktorú je on-line svet nezaujímavý. Obsahuje suché dáta a niekoľko obrázkov, ktoré sú pre bežného návštevníka nezaujímavé, dokonca zastaralé. Častá chyba najmä starších firiem.

E-SHOP S ROZHODUJÚCOU CENOU

Štandardný internetový obchod s nákupným košíkom a produktami na predaj. Jeho návštevnosť a úspech pri predaji je závislí iba na ponúkanom sortimente a cene. Nie je ničím výnimočný, neponúka nič navyše, preto je navštevovaný iba v prípade nutnosti.

INFORMAČNÁ STRÁNKA SO ZMYSLOM

Tento druh stránky je dôveryhodný a pre internetového používateľa dôležitý. Môže sa sem kedykoľvek vrátiť po radu, získať potrebné informácie a ak navyše dokáže zabaviť, v neposlednom rade dokáže naisto aj niečo predať.

ÚSPEŠNÝ WEB S PRIDANOU HODNOTOU

Predstavte si web, ktorý je kombináciou všetkých pozitívnych stránok vyššie spomenutých typov. Web, ktorý dokáže informovať, zabaviť, poradiť, dokonale odprezentuje vašu firmu a produkty, ponúkne konkurenčné ceny – a to všetko profesionálne a štýlovo s množstvom benefitov a pridaných hodnôt pre zákazníka.

Ktorú z týchto stránok by ste chceli pre svoju firmu?