Môže si zákazník vybrať drahšiu ponuku, aj keď pozná lacnejšieho dodávateľa? Áno, ak…
Posted in Marketing & reklama
- Ak o lacnejšom dodávateľovi vie, že je nekvalitný a má negatívne referencie.
- Ak vás pozná ako spoľahlivého dodávateľa a má s vami dobrú skúsenosť.
- Ak nie je v cene veľký rozdiel, rozhodne aj dizajn webu, ktorý vyzerá profesionálnejšie.
- Ak je tovar skladom alebo je termín dodania rýchlejší ako u lacnejšieho dodávateľa.
- Ak garantujete seriózny záručný aj po záručný servis produktu.
- Ak môže získať väčší komfort.
- Ak máte výborné a dôveryhodné referencie a spokojných zákazníkov.
- Ak máte férové reklamačné oddelenie a ľudia s ním majú dobrú skúsenosť.
- Ak ste dodávateľ zvučnejšieho mena.
- Ak vie, že pribaľujete k zásielkam kupóny alebo iné darčeky.
- Ak kontakt na vás dostal od veľmi spokojného známeho.
- Ak máte iné výhody, ktoré sú pre zákazníka v danej chvíli dôležité (dodanie s montážou a pod.).
- Ak obhájite vyššiu cenu.
- Ak konkurencia neponúka za nižšie ceny služby danej kvality.