Aby sa zľavy a katalógy oplatili…

Pri zľavových portáloch, špecializovaných katalógoch a porovnávacích stránkach musíte prejsť na celkom novú stratégiu. Tu totiž nejde o priame zvýšenie predaja. Presnejšie nejde o predaj so ziskom. Ide o získavanie novej vlny fanúšikov a o zvyšovanie povedomia o vašej značke/firme. Iba malé percento takto oslovených Vám prinesie opakovaný zisk a vrátia sa. Čo vám však všetci títo návštevníci dajú, je kontakt na seba. A sú to práve tí návštevníci, ktorých skutočne zaujímajú vaše produkty či služby. Starostlivosťou a hýčkaním takto nadobudnutých potenciálnych klientov časom môžete dosiahnuť nielen vrátenie investovaných peňazí, ale konečne aj zaslúžený zisk.

ZĽAVOVÉ PORTÁLY

Zľavové portály poskytujú zľavy 35 % – 75 %. Pri niektorých službách a produktoch to môže byť suma, ktorá hraničí s Vašou nákupnou, pri tomto druhu propagácie je však zisk druhoradý.

Vďaka svojej obľúbenosti a vysokej návštevnosti získate touto ces­tou množstvo nových fanúšikov a návštevníkov stránky. Môžete využiť kontakty, ktoré vám zanechajú, a ponúknuť im vaše služby, benefity a pridané hodnoty opakovane. Výnimočnou starostlivosťou máte možnosť udržať si ich. Využite tento potenciál na maximum a vymyslite správny spôsob.

HEUREKA A POROVNÁVACIE SYSTÉMY

Heureka.sk je asi najznámejšou slovenskou stránkou porovnávajúcou ceny rôznych produktov. Vďaka tomu a recenziám samotných ku­pujúcich či používateľov daných produktov dokážete rýchlo získať predstavu o kvalite a výhodnosti nákupu. Aj takto sa dajú získať noví návštevníci Vašich stránok, pri dobrých recenziách sa z nich môžu stať dokonca okamžití zákazníci.

UBYTOVACIE PORTÁLY

Najväčší portál zaoberajúci sa ubytovaním na svete, funguje na princípe provízie z každého uskutočneného pobytu v zariadení, kto­rý si zákazník zarezervoval cez ich stránku.

Obrázky, detailné popisy, cenníky, recenzie návštevníkov ubytova­cích zariadení a hlavne množstvo spätných odkazov na Váš web. Aj o tom je Booking.com. Svojou komplexnos­ťou, jednoduchou navigáciou (ako pre návštevníka, tak pre hoteli­éra) a množstvom vychytávok sa právoplatne tento portál zaradil medzi svetovú špičku. Malé regionálne “kópie” nemajú ten správny dosah, umiestnenie v nich sa platiť neoplatí. Ak však chcú za umiestnenie vášho hotela len províziu z reálne uskutočnených ubytovaní, je to férové. Môžete iba získať.