webovy obsah

Neoceniteľné tipy pre budovanie úspešného webu

  1. Ujasnite si základné ciele a idey webu. Prečo ľudia na web prichádzajú a čo od neho očakávajú? Stanovte si časový harmonogram a makajte na jeho realizácii.
  2. Nebojte sa byť nedokonalí. Dôležité je konečne začať a každá chybička sa dá neskôr opraviť, sme predsa v digitálnom prostredí.
  3. Vždy ponúkajte riešenia. Zákazníci na webe hľadajú riešenie svojich problémov alebo potrieb. Staňte sa poradcom a priateľom vašich zákazníkov, budujte na webe dôveru a punc profesionála a umožnite bezplatný prístup k informáciám, aj keď si návštevník nič nekúpi.
  4. Snažte sa najprv pomáhať a až potom predávať. To je alfou a omegou budovania vzťahov.
  5. Naplňte web obsahom. Toto je základ moderného marketingu a vyžaduje to obrovské úsilie a čas. Zamerajte obsah na zákazníka a zvýšte konverziu na maximum.
  6. Zrozumiteľnosť a prehľadnosť webu je kľúčová. Nevznikne chaos a návštevník nemusí vyvíjať enormné úsilie a energiu.
  7. Text je kráľom informácií. Nezabudnite, že zákazníci sú väčšinou tí, ktorí sa vášmu oboru nerozumejú. Jasnou formou im poraďme a pomôžme.
  8. Naplňte web výzvami. Zavolajte, kontaktujte, objednajte, pozrite si, vyskúšajte…
  9. Hľadajte správne kľúčové slová. Nezabudnite na to, že každá podstránka je o inom produkte či službe a každá má iné kľúčové slová.
  10. Jasné znenie férových obchodných podmienok. Robte biznis skutočne férovo – bez skrytých poplatkov, malých písmen a hviezdičiek.
  11. Podrobný popis produktov. Dnes je takmer nutné zodpovedať zákazníkovi všetky otázky tak, aby odpovede nemusel hľadať inde. Popis produktov či služieb musí obsahovať všetky detaily, termíny dodania, ceny a iné dôležité fakty.
  12. Získavajte e-maily vašich zákazníkov alebo ich lajky. Ponúknite im za to niečo hodnotné. Tak si sami pred sebou obhája to, prečo vám dávajú svoj mail alebo lajk. Ak nenakúpia dnes, možno nakúpia zajtra.
  13. Atraktívny dizajn stránok a ich 100% funkčnosť. V opačnom prípade nemôžete čakať dôveru vašich zákazníkov. Očakávajú profesionálny prístup od A po Z.
  14. Profesionálne technické riešenie. Technológia HTML5 s optimálnou funkčnosťou na počítačoch, netbookoch, tabletoch, tabletofónoch či telefónoch.
  15. Testujte, analyzujte a zdokonaľujte web. Jedine tak postupne vychytáte všetky muchy a vyťažíte maximum z webu, ktorý vám bude reálne zarábať peniaze.
  16. Zverejnite názory ľudí. Vaše služby a produkty musia byť kvalitné. Ak sú vaši zákazníci spokojní, natočte s nimi krátky videoreport alebo zverejnite ich ďakovný mail, hodnotenia, recenzie a referencie. Vaši zákazníci ocenia pozitívny report od “nezaujatých” osôb.
  17. Aktívne propagujte váš web. Vizitky, firemné prospekty, reklamné letáky, autopolepy.
  18. Nečakajte výsledky za noc. Ide predsa o dlhodobé budovanie vzťahu. O tom je moderný marketing.