Kedy zákazníci na vašom webe nakúpia?
Posted in Web
Podľa americkej štúdie si zákazníci nenakúpia hneď pri prvom kontakte, ale:
2% objednávok sa uskutoční pri 1. kontakte
3% objednávok sa uskutoční pri 2. kontakte
5% objednávok sa uskutoční pri 3. kontakte
10% objednávok sa uskutoční pri 4. kontakte
80% objednávok sa uskutoční pri 5. – 12. Kontakte
Čo z toho vyplýva? Že potrebujete budovať moderný online marketing, komunikovať so zákazníkmi, radiť im, poskytnúť manuály, tipy, triky a skúsenosti, presvedčiť ich o vašej dôveryhodnosti, využiť pre komunikáciu váš facebook, pripomenúť sa e-mailom atď. Ak zákazníkovi poskytnete všetky relevantné informácie, súvisiace služby, služby navyše, garancie, umožníte mu spoznať vás – skôr či neskôr u vás nakúpi.