Greenpon - Moderná poľnohospodárska technika
Špičkový výrobca profesionálnej poľnohospodárskej techniky a drenážnych čističov. Kvalitný a okamžitý servis.
Vaša nová cieľová skupina hľadá kvalitný prezentačno-informačný web
s relevantnými informáciami:
- detailné popisy produktov
- cenník
SEP
01
2013
VLASTNÝ ZAMESTNANEC ALEBO AGENTÚRA?
Pri ponuke od reklamnej agentúry môžete namietať, že vy reklamu v takom rozsahu nepotrebujete, nemôžete si dovoliť ďalšie náklady a radšej zamestnáte jedného človeka navyše, ktorý to zabezpečí. Je tento postup správny?
No
Comment
By Lukas
Fischer
Budovanie značky alebo budovanie dobrého dojmu (zo značky)? Oboje! Brand building firmy Greenponu začal rebrandingom firmy Agrio
Zmena korporátnej identity:
- nová stratégia komunikácie so zákazníkom ONLINE MARKETING - získajte nový trh
- vizuálna zmena loga - LOGO Greenpon
- návrh a tvorba tlačovín - MAGAZÍN
Polepy automobilov - dlhodobá reklama, za ktorú platíte iba raz!
V súčasnosti najpopulárnejša forma prezentácie firmy, služieb a výrobkov.
Komunikácia s potencionálnym zákazníkom začína návštevou firemného webu. Nepodceňte tento fakt
a upútajte jeho pozornosť kvalitnými fotografiami a zaujímavým videom.
Inštruktážne video dáva klientovi možnosť zoznámiť sa s výrobkami bližšie. Reálne vidí, ako stroj funguje v čom spočívajú jeho výhody oproti konkurencii, ako pracuje v teréne a podobne.
Inštruktážne DVD - najčastejší spôsob offline prezentácie.
Greenpon predstavila drenážny čistič študentom Slovenskej poľnohospodárskej Univerzity v Nitre. O niekoľko rokov budú títo mladí ľudia manažérmi, ktorí rozhodujú o nákupe strojov. Koho si vyberú?
Dni poľa - Dvory nad Žitavou
■ prezentácia produktov
■ promo stánok
■ banery a rollupy
■ reklamné tlačoviny
■ foto & video záznam z promo akcie
Aké sú najčastejšie chyby, ktorých sa pri tvorbe stránok mnohí dopúšťajú? Skontrolujte si tú vašu pomocou nasledujúcich bodov.
Jednou z najzásadnejších chýb je, keď firmy píšu v prvom rade o sebe. To ale nikoho nezaujíma – ľudia vždy hľadajú riešenie svojho problému a je im jedno kto ste. Zamerajte obsah na zákazníka.
Ujasnite si základné ciele a idey webu. Prečo ľudia na web prichádzajú a čo od neho očakávajú? Stanovte si časový harmonogram a makajte na jeho realizácii. Nebojte sa byť nedokonalí. Dôležité je konečne začať a každá chybička sa dá neskôr opraviť, sme predsa v digitálnom prostredí.