Web je najrýchlejšou a najprirodzenejšou cestou, ako navštíviť firmu. Za niekoľko sekúnd sa tak o vás, vašich službách či produktoch dozvedia budúci zákazníci viac, ako keby vám zavolali alebo k vám prišli osobne.
Web sa tak stáva miestom, kde sa často s klientmi stretnete po prvý raz, a ani o tom nemusíte vedieť. Pomôžeme vám zabezpečiť, aby toto stretnutie bolo prvým, a nie posledným.
Podľa niektorých marketingových expertov budú v budúcnosti existovať iba dva druhy firiem: tie, ktoré sú na webe, a tie, ktoré zanikli alebo v blízkej budúcnosti zaniknú.
Počet všetkých podstránok a dokumentov, v ktorých je možné vyhľadávať.
Počet webstránok na internete v roku 2013.
Počet webových stránok na jedného obyvateľa planéty.
Firiem v SR má prístup na internet a používa ho.
Technológia HTML5 mení web a vracia silu do rúk kreatívnym ľuďom. Umožňuje internetovým prehliadačom zobrazovať multimediálne bohaté a interaktívne stránky bez potreby ďalšieho softvéru.
Weby sú tak jednoducho prispôsobené pre potreby počítačov, inteligentných telefónov aj tabletov. Tento trend podporujú spoločnosti Apple, Google aj Microsoft. Zo 100 najpopulárnejších internetových stránok súčasnosti až 34 % používa HTML5. A akú technológiu používa váš web?
1
nákup
zo 100
návštevníkov
10
nákupov
zo 100
návštevníkov
Poznáte tradičná reklamu? Tak na ňu teraz zabudnite. Toto je presný opak. Hlavným cieľom online marketingu je budovať vzťahy, pretože tie v modernom svete znamenajú viac ako rýchly akciový predaj.
Úprimný vzťah poskytuje zákazníkom pridanú hodnotu vo forme zábavy, poradenstva, tipov, trikov a iných benefitov. Je to súbor nástrojov, ktoré zvyšujú návštevnosť, mieru konverzií a celkové povedomie o značke.
Ak nemáte záujem o moderný marketing, znížte vaše ceny na minimum, pripravte produktovú kampaň s besnofarebnými letákmi a zaútočte na schránky nevinných obyvateľov :)
Marketing v sociálnych sieťach je súčasťou vašej značky a výrazne zvyšuje jej popularitu.
Navrhneme, vytvoríme a budeme spravovať vašu online komunikáciu na Facebooku, YouTube, blogoch a iných sociálnych sieťach.
Predbehnite konkurenciu, ohromte návštevníka zaujímavým spotom, presvedčte ho o vašej dôveryhodnosti a profesionalite, a máte vyhraté. Navyše s možnosťou komentovania videí získate okamžitú spätnú väzbu.
Budujte vzťahy so zákazníkmi na Facebooku. Vďaka fanúšikom, ktorí vám vlastne robia zadarmo reklamu, sa o vás dozvedia ich známi
a známi ich známych...
Využite raketový nárast návštevnosti inak ako na priamy predaj, pretože návštevníci idú po zľave - aspoň dnes. Ale čo nabudúce? Vypýtajte si e-mail, zlákajte fanúšikov na Facebook alebo...
Zvýšte návštevnosť vašej webovej stránky aj bez platenej reklamy.
Je dôležité objaviť sa vo vyhľadávaní hneď na prvej strane, pretože väčšinu internetových používateľov už ďalšia stránka nezaujíma.
Ak vaši potenciálni klienti hľadajú na internete produkty alebo služby, ktoré okrem vás ponúka aj vaša konkurencia, vďaka kvalitnej optimalizácii webstránky nájdu ako prvých vás a nie konkurenciu.
Vhodný text v inzeráte = vysoká pravdepodobnosť návštevy. Text na stránke musí obsahovať slová, ktoré potenciálny zákazník na webe vyhľadáva. Ak sú tieto slová dostatočne zaujímavé a odlišné od konkurencie, je pravdepodobné, že sa návštevník stane vašim zákazníkom.
Zamyslite sa, aké produkty či služby ponúkate. Zadajte ich do vyhľadávača. Ak vás vyhľadávač nezobrazil na prvej stránke, akoby ste ani neboli.
Žiadni zákazníci = žiadne služby.
Možnosť byť na prvých priečkach vo vyhľadávaní máte aj napriek tomu, že neovládate spomínané SEO techniky. Existujú tzv. PPC reklamy, ktoré sa postarajú o to, aby sa vaše stránky vo vyhľadávačoch objavili ešte pred optimalizovanými stránkami.
Platíte iba za tých návštevníkov, ktorých zaujme natoľko, aby na ňu klikli a navštívili vaše stránky. Pay per click je vynikajúca cesta ako inzerovať váš biznis. Môžete presne kontrolovať náklady, bez akejkoľvek viazanosti, ktorú by ste museli zvažovať. Dokážete kedykoľvek zvyšovať a znižovať svoje výdaje tak, ako práve potrebujete.
KLIKNUTÍ JE NA SPONZOROVANÉ ODKAZY
Čo znamená, že máte možnosť osloviť až 65 % užívateľov google
KLIKNUTÍ JE NA WEBY NÁJDENÉ V ORGANICKOM NEPLATENOM VYHĽADÁVANÍ
po spustení kampane vidíte výsledky
nízka počiatočná investícia
vysoko cielené publikum
presná kontrola nákladov
geografické
cielenie
prehľadné analytické nástroje
Ako sa správajú vaši návštevníci?
Odkiaľ prišli a prečo?
Čo ich zaujíma a čo nie?
Čo nakupujú, kedy najviac a za koľko?
Zistite, ako reagujú zákazníci na zmeny na webe. Služba vám napovie veľa o správaní sa návštevníkov.
Aplikácia Google Analytics je priamo spojená s vaším webom a výborne ju dopĺňajú aplikácie "tepelných máp", vyhodnocujúcich frekvencie pohybu na webe, alebo aplikácia na nahrávanie návštevníkov na video.
Pomocou merania cieľov a eCommerce dokážeme presne povedať nielen to, ktorá kampaň vám priniesla koľko ľudí, ale aj to, či sa z nich stali zákazníci a za koľko nakúpili. Vaše marže poznáte, a tak si ľahko spočítate návratnosť vašich rýchlych internetových investícií v priebehu niekoľkých sekúnd.
Niektoré zo sledovaných údajov:
■ vývoj návštevnosti v danom čase
■ počet zobrazených stránok celkový/na jedného návštevníka
■ stránky, na ktoré ľudia prichádzajú a z ktorých odchádzajú
■ čas strávený na webe
■ pomer nových a vracajúcich sa návštevníkov
■ pomer návštev, ktoré zatvoria vaše stránky, len čo ich otvoria
■ geolokácia návštevnosti (štáty ale aj mestá)
■ používané prehliadače, rozlíšenia obrazovky, operačné systémy
■ odkazujúce stránky
■ kľúčové slová vo vyhľadávačoch
■ kompletné sledovanie návštevnosti z internetových kampaní
■ najobľúbenejší obsah stránok,
■ meranie akýchkoľvek cieľov (nákup, zobrazenie kontaktných údajov
zobrazenie výrobku...)
■ vizualizácia plnenia cieľov